GatoRojo Postad 17 juli 2008 Postad 17 juli 2008 Har kollat forum och tutorials för att ändra kortkommandona i AE CS3. Problemet är att jag bara hittar för 8.0 eller för XP. De sökvägarna som anges gäller inte för kobinationen CS3 och Vista. Är det nån som vet sökvägen till filen motsvarande "shortcuts.txt" eller hur man på annat sätt kan ändra kortkommandona? Tänker i första hand på RAM review och fullskärm. John 0 Citera
Rogge Postad 17 juli 2008 Postad 17 juli 2008 Sökvägen är: C:\Users\Användarnamn\AppData\Roaming\Adobe\After Effects\8.0 Fullskärm=ToggleTabPanelMaximize RAM Preview=Preview Jag har inte testat att ändra RAM Preview, så jag vet inte om det går eller om den är hårdkodad, dvs att den inte går att ändra. Men eftersom den är med verkar det fungera. 0 Citera
Happe Postad 24 juli 2008 Postad 24 juli 2008 Både RAM preview och fullskärmsknappen går att omprogrammera. Hur du ändrar i Vista vet jag dock inte, men däremot kan jag svara på förvirringen ang versionerna; CS3 och 8.0 är samma sak. :) Du kan inte bara söka efter textfilen? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.