Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjo!

Nåja den är nästan död, den klarar inte att byta lager på dubbellagrade skivor längre och då de flesta skivor är i dubbla lager så anser jag den som död och värdelös.

Nu vill jag ha tips på en riktigt bra spelare. Det vore kul om den kunde spela upp i princip allt men jag har en sk mediabox så det är inte jätteviktigt. En annan kul egenskap som en del spelare har är DV-ingång.

Viktigt är dock bra bild och stor hårddisk. Behöver inga saker som digitalmottagare.

Jag har kikat på Dustin och hittade PANASONIC DMR-EH68 HDMI 320GB SVART DVD-INSPELARE. Den kostar min absoluta maxbudget och lite till så jag vill gärna ha lite åsikter innan jag slår till.

Sköt om er i sommar.. eeehh solen..!?!?

Postad

själv så har jag tittat väldigt intresserat på Sonys Playstation 3... den är lite halvdyr och kanske inte dedikerad dvd-spelare... men av vad jag läst så ska det vara en jävligt fin och prisvärd BlueRay-spelare... hur den hanterar DVD vet jag inte men jag antar att det inte ska vara så pjåkigt på det äldre formatet;)

Att köpa på sig en dyr DVD-spelare nu känns lite dumt nämligen när större formatet redan utvalts och utbudet bara växer där.

Det var mina virriga tankar...

Postad

DVD-Formatet kommer att leva kvar ett par år till och att köpa en dyr och buggig blueray-spelare känns inte aktuellt nu. Om ett par år blir en Blueray-spelare billig och bra. Då köper jag den. Min hylla är dock full med DVD-filmer så det är en DVD-spelare jag vill ha. Jag är även så retro att jag är ansluten till det analoga kabel-TV nätet så om den bara har en analog mottagare spelar det ingen roll.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...