DDeridex Postad 27 juni 2008 Postad 27 juni 2008 Tjo! Nåja den är nästan död, den klarar inte att byta lager på dubbellagrade skivor längre och då de flesta skivor är i dubbla lager så anser jag den som död och värdelös. Nu vill jag ha tips på en riktigt bra spelare. Det vore kul om den kunde spela upp i princip allt men jag har en sk mediabox så det är inte jätteviktigt. En annan kul egenskap som en del spelare har är DV-ingång. Viktigt är dock bra bild och stor hårddisk. Behöver inga saker som digitalmottagare. Jag har kikat på Dustin och hittade PANASONIC DMR-EH68 HDMI 320GB SVART DVD-INSPELARE. Den kostar min absoluta maxbudget och lite till så jag vill gärna ha lite åsikter innan jag slår till. Sköt om er i sommar.. eeehh solen..!?!? 0 Citera
jmalmsten Postad 27 juni 2008 Postad 27 juni 2008 själv så har jag tittat väldigt intresserat på Sonys Playstation 3... den är lite halvdyr och kanske inte dedikerad dvd-spelare... men av vad jag läst så ska det vara en jävligt fin och prisvärd BlueRay-spelare... hur den hanterar DVD vet jag inte men jag antar att det inte ska vara så pjåkigt på det äldre formatet;) Att köpa på sig en dyr DVD-spelare nu känns lite dumt nämligen när större formatet redan utvalts och utbudet bara växer där. Det var mina virriga tankar... 0 Citera
DDeridex Postad 27 juni 2008 Författare Postad 27 juni 2008 DVD-Formatet kommer att leva kvar ett par år till och att köpa en dyr och buggig blueray-spelare känns inte aktuellt nu. Om ett par år blir en Blueray-spelare billig och bra. Då köper jag den. Min hylla är dock full med DVD-filmer så det är en DVD-spelare jag vill ha. Jag är även så retro att jag är ansluten till det analoga kabel-TV nätet så om den bara har en analog mottagare spelar det ingen roll. 0 Citera
DDeridex Postad 28 juni 2008 Författare Postad 28 juni 2008 Inga tips där jag kan komma undan med ca 3k med DivX, Xvid, USB och SD? Helst med 250 gig och timeshift. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.