Reazor Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 Hm.. nu har jag funderingar igen. jag vill ha en scen i min kommande film då en flicka slängs ut ur en bil (bilen står stilla) sedan backar bilen för att ta fart. Sen kör han på flickan och ena hjulet ska alltså krossa hennes huvud. Jag vill ha ganska mycket splatter. Det ska flyga ur massa smaskens från huvudet. Jag har funderat att fylla en ballong eller ngt med massa äckliga saker men jag vet inte om det skulle funka eller bli snyggt.. idéer tack? ;) 0 Citera
Martin Öberg Postad 25 maj 2008 Postad 25 maj 2008 En ballong är det sämsta du kan ta om du verkligen ska filma hela händelsen. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 25 maj 2008 Postad 25 maj 2008 Ballong är inte bra. Gör ett huvud av gips och måla/sminka. Fyll skallen med blod och stelnad och färgad gelatin. Glöm inte peruken. Så hade jag gjort den scenen Det är en snabb scen och med dena biliga effekter tror jag det skulle se hyfsat snyggt ut. Lycka till 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.