Blue Chip Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 Filmkanalen för filmare - reportage och tester, bl a från 2008 NAB, för oss som gärna håller en kamera eller mic-pole... http://www.freshdv.com/freshtv 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 Um, färgchema & logotyp fick mig tyvärr att tänka spamsida eller religiös smygpropaganda tyvärr. Bra initiativ, men ni bör nog jobba lite på det visuella. Gör större skillnad än man tror... 0 Citera
jmalmsten Postad 6 maj 2008 Postad 6 maj 2008 tror inte det är Blue Chip som ligger bakom FreshTV... har sett flera av reportagen förut i väntan på stora Scarlet-intervjun. men iallafall... Intressanta intervjuer men programledaren borde antingen lära sig att det är intervju-personen som ska ha bäst ljudupptagning inte programledaren (många gånger försvann ljudet helt från "offret" pga att intervjuaren höll micken till sig och inte till "offret") eller kanske fixa två mickar, en som "offret" bär själv och en som intervjuaren bär. Det är också irriterande att, när man ska se en hel radda av dessa reportage måsta sitta och titta igenom samma sponsor-block på 2 minuter vareviga gång... Denna sida hade dock en scrub-funktion så jag kunde hoppa fram till det matnyttiga, men rent i allmänt så har jag aldrig tyckt om inbyggda sponsorblock. Men i brist på andra lika uppdaterade site'er så duger väl sidan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.