Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

1. Jag undrar om någon vet var man kan ladda ner gratis rök som Andrew Cramer använder i denna AE Tutorialen. Andra element är intressanta oxå. Jag kan ta emot snabbt som fan med en ftp plats om någon vill dela med sig eller få en slant för element. Jag behöver röken för att sätta lite sprätt på en 3d åkning jag håller på med.

http://www.videocopilot.net/tutorial.html?id=104

2. Jag håller på med en 3d åkning i AE. Keran åker mot text som öppnar sig som dörrar. Den första texten öppnar sig åt vänster och nu vill jag att den andra dörren ska öppna sig åt höger. Men hur gör jag... All text är enskillda lager som camera 1 flyger emot. alla text lager har 3d boxen i klickade.

Tack på förhand!

Postad
2. Att flytta anchorpointen till textens andra sida och rotera åt andra hållet fungerar inte eller?

Precis så vill jag göra men hur gör man det, när jag drar i anchor pointen eller ändrar värdet i position såflyttar jag hela texten.

Tack för svaren :-)

Postad
Använd "Pan Behind Tool" (kortkommando "Y") som är specifikt designat för att göra detta.

/Max

Precis, det blev skitsnyggt!!!

Nu så.....lite rök....och poff.....Min första FETA 3d moj...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...