Larsson Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Är det någon som vet nått lätt Film redigeringsprogram? Typ Movie maker, det är ju lätt att förstå... Vill inte ha något allt för avancerat... 0 Quote
Wilhelm Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 kolla in http://www.pinnaclesys.com/ Jag har inte testat några av deras produkter.. men jag har hört att dom har ett enkelt program för videoredigering. 0 Quote
Christian van Caine Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 Kör du Mac eller PC? Till Mac finns I-Movie som är hyggligt men väldigt enkelt. Till PC fick jag med ett program som hette VideoWave II (lär finnas många generationer senare nu) när jag köpte ett brännarprogram. Jag har inte lekt så mycket med det, enkelhet är inte precis vad jag efterstävar, men vad jag kunde bedömma då så var det i alla fall enkelt & mycket billigt! Pax Vobiscum! Christian 0 Quote
orange Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 Jo VideoWave är ett ganska bra redigeringsprogram om man inte kräver så mycket extra. Senaste versionen är förresten 7. Det kostar inte så mycket heller :) 0 Quote
Christian van Caine Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 Haha, ball! Var några år sen jag köpte det här gamla antika brännarprogrammet där den följde med :-) Pax Vobiscum! Christian 0 Quote
Recommended Posts