coleman45 Postad 11 april 2008 Postad 11 april 2008 Ja ni, tänkte som lite reklam på min 3 timmar långa episka dokumentär om kroppsbyggaren ZONECAPONE och hans vänner från gävle slänga upp en liten teaser här. Jag tillsammans med ZONECAPONE har jobbat med detta projekt i drygt ett år nu. Tanken från början var nog inte att detta skulle bli så stort. Men efter mycket god respons från folk (både som tränar och inte) så bestämde vi oss för att göra en riktigt fet film där vi har lagt mycket fokus på att få med så många profiler som möjligt och visa hur de tränar. För att vara lite orginella så valde vi även att ta med delar som inte har så mycket med träning att göra men är en del av ZONECAPONES vardag och liv. Filmen kretsar ju kring fenomenet ZONECAPONE men bjuder även in till mycket skratt. Tanken var nog, eller blev mer och mer att göra det med en gnutta ironi och självdistans. Själv är jag mycket nöjd med filmen och hoppas nu på att bli FETT RIK.. Filmat i Gävle och Västerås från april 2007 till april 2008. Kamera om de är någon som e nyfiken, Canon xha1, dock ingen 35mm adapter denna gång, men nästa film då jävlar.. :D Sen har jag kört med en Röde mick (sorry för min felstavning) Redigerat i Adobe Premiere 3.0 Ehh vad mer vad jag tvungen att ha med... längd på teasern ja vad kan de vara 2:44 min för att vara exakt. Peace/ Alex Ja här e länken da: 0 Citera
Nicke_92 Postad 11 april 2008 Postad 11 april 2008 Han såg ju lite anabola ut :p Trailern var bra, dock fick man inte se så mycket djupare in i handlingen än att han lyfter skrot. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.