Rabies Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Säg till när de e klart så jag kan plocka ner filerna 0 Citera
Max_H Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Får samma fel... tämligen intressant. Ska kolla med nån som vet bättre. (Och mao är det klart) Är det XL-H1 från tape > OnLocation > PPro > AE? Klippen börjar på 00:00:00:00 så jag misstänker att det är ngt med TC:n som "försvinner" på vägen. En fråga som grabbarna i USA kommer att ställa: Finns det en anledning till att capture inte görs i PPro (och blir det samma där, kan vara intressant då filerna heter .mpeg istället)? /Max 0 Citera
Rabies Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Kommer inte ihåg varför jag inte cappar i premiere men nåt strul va det där i alla fall innan vet jag så därför jag har kört OnLocation, men det har funkat fint att inportera fram till för några veckor sen. 0 Citera
Max_H Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Kommer inte ihåg varför jag inte cappar i premiere men nåt strul va det där i alla fall innan vet jag så därför jag har kört OnLocation, men det har funkat fint att inportera fram till för några veckor sen. Men det är XL-H1 och CS3 rakt över i övrigt? /Max 0 Citera
Rabies Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Japp det är det. Problemet med varför jag itne cappar i premiere är för att jag itne får nån previewbild där medans jag cappar EDIT: sen känner den inte av när den byter tagning EDIT2: Japp samma fel uppstår när jag cappar i premiere 0 Citera
Rabies Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Nu har jag hittat problemet, det är att jag har gjort mina klipp till scale to framesize i premiere, när jag bockar av den så funkar det som det ska 0 Citera
Max_H Postad 17 juni 2008 Postad 17 juni 2008 Aaahh... en bugg skulle jag nog kalla det... Good catch - lägger in i databasen. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.