Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Får samma fel... tämligen intressant. Ska kolla med nån som vet bättre. (Och mao är det klart)

Är det XL-H1 från tape > OnLocation > PPro > AE? Klippen börjar på 00:00:00:00 så jag misstänker att det är ngt med TC:n som "försvinner" på vägen.

En fråga som grabbarna i USA kommer att ställa: Finns det en anledning till att capture inte görs i PPro (och blir det samma där, kan vara intressant då filerna heter .mpeg istället)?

/Max

Postad

Kommer inte ihåg varför jag inte cappar i premiere men nåt strul va det där i alla fall innan vet jag så därför jag har kört OnLocation, men det har funkat fint att inportera fram till för några veckor sen.

Postad
Kommer inte ihåg varför jag inte cappar i premiere men nåt strul va det där i alla fall innan vet jag så därför jag har kört OnLocation, men det har funkat fint att inportera fram till för några veckor sen.

Men det är XL-H1 och CS3 rakt över i övrigt?

/Max

Postad

Japp det är det.

Problemet med varför jag itne cappar i premiere är för att jag itne får nån previewbild där medans jag cappar

EDIT: sen känner den inte av när den byter tagning

EDIT2: Japp samma fel uppstår när jag cappar i premiere

Postad

Nu har jag hittat problemet, det är att jag har gjort mina klipp till scale to framesize i premiere, när jag bockar av den så funkar det som det ska

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...