sluten_cell_nr13 Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 Hejsan! Har sett att det finns en massa trådar angående liknande frågor, men ingenstans fanns det något svar. Har en DVD i NTSC som jag måste få ut till PAL på något sätt. Vilket program bör jag använda? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bengt20700 Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Har själv haft samma fråga/problem. Men nu hittade jag lösningen i NeroVision Express (fullversionen av Nero). Har en produktion som skulle exporteras till USA på DVD och fick bekymmer. Det löste sig genom att strax innan bränningen går man in på inställningar och där kan du välja PAL eller NTSC. Detta förutsätter troligen att du måste "tanka" in filmen i datorn, spara, sedan hämta upp en i Nero som en egenrenderad film (fast den är ju redan renderad och klar). Är inte helt säker på denna varianten, men tror den skall fungera. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts