Laranja Postad 7 mars 2008 Postad 7 mars 2008 tjena, har en fundering om hur man redigerar fotosekvenser, exempelvis timelapse... konverterar man jpeg till tiff för att göra det så smidigt som möjligt? 0 Citera
Max_H Postad 10 mars 2008 Postad 10 mars 2008 Du vill alltså göra en jpeg-sekvens till en tiff-sekvens, vilket ju går att göra i Bridge eller After Effects - eller fattar jag fel..? /Max 0 Citera
Laranja Postad 12 mars 2008 Författare Postad 12 mars 2008 ska försöka vara tydligare, jag har en bunt jpeg-filer, som jag vill ska representera en frame var i en sekvens. så jag undrar hur man styr upp det på bästa sätt i after effects... 0 Citera
Max_H Postad 13 mars 2008 Postad 13 mars 2008 Så länge dom är numrerade korrekt är det bara att importera dom som en "Image Sequence" - det finns en liten ruta att kryssa i när du markerar den första bilden för import. /Max 0 Citera
Laranja Postad 22 mars 2008 Författare Postad 22 mars 2008 menar du när man importerar till after effects projektet? för jag hitar ingen sån ruta... eller måste de vara konverterade till tif först? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.