H.S Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 tja,det var nån som sa att jag skulle göra en ny tråd om hur dåligt pinnacle är,så nu är den här. Pinnacle verkligenn sämst jag fattar inte varför det kallas videoredigeringsprogram det går nästan inte att göra nånting(förutom text o Några ynkliga övergångar)hur sjutton kan det kallas videoredigering så som det krashar o krånglar hela tiden. skriv här om ni vill snacka om hur uselt det är(alla verisionerna av det) 0 Citera
vesslan Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 Har aldrig använt det men tur att jag nu vet att det verkar suga:D Ändå har det fått så många utmärkelser för att vara enkelt och bra :S 0 Citera
pld Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 Man får vad man betalar för... Vad är det du vill kunna göra med det? Vesslan; det är ett enkelt program och det är ju meningen att användas av hemanvändare och familjer... /Jesper 0 Citera
vesslan Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 JAg bara reagerade eftersom jag har hört mycket snack om att det är raka motsatsen. Men jag sak inte säga något eftersom jag bara använt det en gång. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 det är enkelt smidigt och det går göra mer än bara text. green screen ,övergångar två ljudspår,två blid spår. man kan till och med fixa myningsflamor om man sitter en stund.(och för den som är nybörjare) Det stöder HD. Man kan göra om sin film i många andra format. Snabbt när man väll har en bra dator. Hade problem med pinnacle 9.. fördåligt minne på datorn. Windows movie maker... DET ÄR INGET REDIGERING PROGRAM 0 Citera
H.S Postad 16 februari 2008 Författare Postad 16 februari 2008 det kräver att man köper rtfx vol 1&2 för att göra det enklaste specialeffekterna plus att det krashar hela tiden.Fett irriterande. 0 Citera
mr_tompe Postad 17 februari 2008 Postad 17 februari 2008 Hmmm, undrar vad du har för dator eller vad du gjort för att få det att krascha. Har inte haft en enda krash eller hängning. Och då har jag inte ens en värsting dator. Tycker att man kan göra det mesta och dessutom väldigt enkelt, så jag kan lätt rekomendera det. Sen finns det självklart mer avancerade program men för många duger det alldeles utmärkt. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 17 februari 2008 Postad 17 februari 2008 man behöver inte köpa eller ha rtfx för att göra myningsflama. Sen om man vill göra bättre så funkar det om man gör dom i Particle illsion 3. Som är också ett mecket änkelt program för dom som är nybörjare eller inte filmar på fullt allvar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.