Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Klipper just nu en film skjuten på HD och ska ha en del animerat i videon. SÅ jag gör som jag alltid gjort med Dv projekt, jag drar in en PSD-fil med flera lager och lägger ut dem i tidslinjen. Då kraschar dock Premiere alltid med något runtime-error fel?

Någon som vet vad det kan bero på? Har på min dator använt PSd-filer felfritt till DV. Men nu på skolans super redigerinsgstation så pajjar PSD-filer programmet. Skumt...

Postad

Meddelandet:

ill höger vid klockan ploppar det upp en bajsruta som säger ng i stil med "memory usage high.. bla bla"

Meddelandet som sedan kommer upp i premiere har rubriken: MS Visual C++ Runtime Library" och meddelandet:

Runtime Error!

program: PPro.exe

This application has requested the runtime to reminate it in an unusual way.

lease contact the application support team

---

PSD filen bore väl vara RGB... Drog ut alal lager till bmpfiler och då gick det att dra in dem i programmet, men behöver en del med transaprens mot videofilen så då är ju praktiskt att kunna använda sig av PSD.

Postad

PSD filen bore väl vara RGB... Drog ut alal lager till bmpfiler och då gick det att dra in dem i programmet, men behöver en del med transaprens mot videofilen så då är ju praktiskt att kunna använda sig av PSD.

Spara ut vissa lager för sig som PNG filer istället.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...