Voldemort Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Hej Jag är en glad noob som filmar med min JVC GR-DF540E och redigerar i datorn. Är hur kul som helst MEN nu tar det sådan tid för kameran att starta upp och framförallt tar det as-lääääääänge innan informationen om bandet visas som exempelvis hur lång tid det är kvar!? Jag har nu pulat med den utan framgång, någon som har ett tips? Det står inte mycket om minneskortet som man har isatt, jag funderar på om man skall formatera det elelr något sådant? //Jonas 0 Citera
thesnowboarders Postad 11 februari 2008 Postad 11 februari 2008 Hej Jag är en glad noob som filmar med min JVC GR-DF540E och redigerar i datorn. Är hur kul som helst MEN nu tar det sådan tid för kameran att starta upp och framförallt tar det as-lääääääänge innan informationen om bandet visas som exempelvis hur lång tid det är kvar!? Jag har nu pulat med den utan framgång, någon som har ett tips? Det står inte mycket om minneskortet som man har isatt, jag funderar på om man skall formatera det elelr något sådant? //Jonas Hur gammal är den? /Oscar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.