thesnowboarders Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 Tjena! Jag har sett på en hel del TV program där dem har en mikrofon med en så kallad Mic flag, vilket är en sådan liten låda som man har på mikrofonen där man har sin logga när man tex intervjuar någon. Eftersom jag kommer kicka igång på Internet TV snart skulle det vara bra om jag hade e sådan. En sådan här Mic flag finns på B&H http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?shs=Mic+flag&ci=0&sb=ps&pn=1&sq=desc&InitialSearch=yes&O=RootPage.jsp&A=search&Q=*&bhs=t Tyvärr när jag var på B&H så tänkte jag inte på att skaffa en sådan. Men anyway, min fråga är då, vart kan man få tag i en sådan här låda i Sverige? Någon som vet /Oscar 0 Citera
Normen Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Det känns lite omotiverat att köpa en för två hundra spänn när du kan klippa ihop en för något öre av kartong och en bit papper. Jag är mycket tveksam till att det finns en industri som tillverkar detta i Sverige, men titta vidare du. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.