almi Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Hej, har en litenfråga. Om jag skriver mitt manus i celtx, kan jag ladda upp det här sen då? Har laddat hem detta program och det verkar ganska bra. Eller om detta är lättare!? Laddadde även hem en mall från "Adastramedia" som verkade jättebra, men jag kan inte kopiera filen till en formatmall. Har en komprimerad mapp på skrivbordet som har två dokument när man öppnar, bl.a. en pdf fil tror jag det är där det står hur man ska göra för att kopiera till en mall, antingen är jag lite dum i huvudet eller så kräver jag en väldigt mycket mer pedagogisk förklaring= ) Någon som känner sig manad??? Kram 0 Quote
jbergman Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Om jag skriver mitt manus i celtx, kan jag ladda upp det här sen då? Ja, du kan spara som pdf och lägga upp det här. I http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=18029 står hur man sparar som pdf. /Jakob 0 Quote
almi Posted January 22, 2008 Author Posted January 22, 2008 t.o.m. jag såg den fina stora knappen spara PDF, nu blev livet helt plötsligt lite lättare, ha det 0 Quote
Recommended Posts