Gå till innehåll

Baklänges


Brolle

Recommended Posts

Själv har jag inte version 9, men sök i manualen och får du inget svar så går det antagligen inte.

 

När man läser på hemsidan om Studio 9 så står det i alla fall ingenting om att man ska kunna spela klippen baklänges... Tyvärr... :(

Länk till kommentar
Share on other sites

Ibland så står det inte ens i manualen eller hjälpfilen om hur man gör vissa saker.

Jag har för mig att man får klura ut det på egen hand i t.ex. Premiere, som jag testade. Där fick man gå in på nån effekt som gör att man speedar upp klippet, och sen sätta ett minustecken framför hastigheten.

-100 var baklänges i normal hastighet.

 

Kolla om du kan ändra hastighet på dina klipp och skriv ett minus-tecken.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det går att ändra hastighet men inte att skriva minustecken , jag har provat allt nu och inte hittat någon som har lyckats göra detta så nu drar jag slutsatsen att det helt enkelt inte är möjligt i studio 9 , jag får väl byta till ett program som klarar en som jag tycker sån enkel uppgift , någon som har något förslag ?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...