Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hello!

Första tråden här på forumet, och första frågan som jag ställer blir;

Finns det lika coola Plugins till Premier som det finns till AE?

Jag vill liksom kunna använda mig av samma sorts transition som jag gör i AE direkt i Premier.

Nån lösning någon? :)

Postad

Det beror helt på vilken plugg det är. Om pluggen installeras i After Effects kan du testa att kopiera den till PPro's plugin mapp (PPro & AE "avstängda"). Starta PPro och håll ned vä shift, då "laddas alla pluggar om". Då bör den synas bland effekter och transitions men det är inte säkert att det funkar ändå eftersom PPro's och AE's transitions är relativt annorlunda.

/Max

Postad
Det beror helt på vilken plugg det är. Om pluggen installeras i After Effects kan du testa att kopiera den till PPro's plugin mapp (PPro & AE "avstängda"). Starta PPro och håll ned vä shift, då "laddas alla pluggar om". Då bör den synas bland effekter och transitions men det är inte säkert att det funkar ändå eftersom PPro's och AE's transitions är relativt annorlunda.

/Max

Tack för svaret!

Men du vet inga Pluggs för bara Premier som är lite schyssta eller? :)

Postad

magic bullets, adorage, trapcode shine, gold fx, red fx boris...

Tack för svaret!

Men du vet inga Pluggs för bara Premier som är lite schyssta eller? :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...