putt3 Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Hello! Första tråden här på forumet, och första frågan som jag ställer blir; Finns det lika coola Plugins till Premier som det finns till AE? Jag vill liksom kunna använda mig av samma sorts transition som jag gör i AE direkt i Premier. Nån lösning någon? :) 0 Citera
Max_H Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Det beror helt på vilken plugg det är. Om pluggen installeras i After Effects kan du testa att kopiera den till PPro's plugin mapp (PPro & AE "avstängda"). Starta PPro och håll ned vä shift, då "laddas alla pluggar om". Då bör den synas bland effekter och transitions men det är inte säkert att det funkar ändå eftersom PPro's och AE's transitions är relativt annorlunda. /Max 0 Citera
putt3 Postad 14 januari 2008 Författare Postad 14 januari 2008 Det beror helt på vilken plugg det är. Om pluggen installeras i After Effects kan du testa att kopiera den till PPro's plugin mapp (PPro & AE "avstängda"). Starta PPro och håll ned vä shift, då "laddas alla pluggar om". Då bör den synas bland effekter och transitions men det är inte säkert att det funkar ändå eftersom PPro's och AE's transitions är relativt annorlunda. /Max Tack för svaret! Men du vet inga Pluggs för bara Premier som är lite schyssta eller? :) 0 Citera
Max_H Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 Tja.... vad vill du göra då...? Få bilden att snurra så många varv som möjligt under X sekunder eller filmlook eller 3D eller... /Max 0 Citera
Elias_ Postad 14 januari 2008 Postad 14 januari 2008 magic bullets, adorage, trapcode shine, gold fx, red fx boris... Tack för svaret! Men du vet inga Pluggs för bara Premier som är lite schyssta eller? :) 0 Citera
Munthe Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Ha ha! Världens snabbaste bildsnurr kanske är ett vinnande koncept. Roterar tio varv per ruta. Minst. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.