taszh Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 Detta är den första filmen som jag har gjort, gjorde den för en videoproduktionskurs. Jag försökte att fånga känslan i låten, som såklart blir subjektiv. En ganska snabbt hopphaffsad film, med fokus på känslan som sagt. Enda anledningen till at jag lägger upp den är att jag vill ha åsikter om den, tips m.m. Och ni behöver inte kommentera att det är olika ljus på utomhus scenerna, det gick inte att fixa tyvär. Rösta gärna och lägg kommentarer på Youtube! 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 Synns att du lagt fokus på känslan, dt har du lyckats bra med, dock tråkig som fan, men eftersom det är som du säger i första inlägget så är det acceptabelt. skön film! 0 Citera
taszh Postad 11 januari 2008 Författare Postad 11 januari 2008 Syns att du lagt fokus på känslan, det har du lyckats bra med, dock tråkig som fan, men eftersom det är som du säger i första inlägget så är det acceptabelt. skön film! Du får gärna utveckla! "Tråkig som fan" känns inte som särskilt konstruktiv kritik. Är det på grund av din ringa ålder eller för att klippen är för långsamma, eller är musiken kanske för långsam? Utveckla Gärna med konstruktiv kritik! Jag försöker att ta åt mig allt! 0 Citera
Terzy Postad 11 januari 2008 Postad 11 januari 2008 http://www.freewebs.com/studiosofiees Asså förstår inte meningen med sidan mer än att sidan är ful och det som ligger på sidan är nästan värre. 0 Citera
Nicke_92 Postad 11 januari 2008 Postad 11 januari 2008 Du får gärna utveckla! "Tråkig som fan" känns inte som särskilt konstruktiv kritik. Är det på grund av din ringa ålder eller för att klippen är för långsamma, eller är musiken kanske för långsam? Utveckla Gärna med konstruktiv kritik! Jag försöker att ta åt mig allt! för lite handling at följa med i som håller en kvar, därför blir den tråkig efter ett tag. 0 Citera
taszh Postad 15 april 2008 Författare Postad 15 april 2008 http://www.freewebs.com/studiosofiees Asså förstår inte meningen med sidan mer än att sidan är ful och det som ligger på sidan är nästan värre. Vad nu det skulle ha med någonting att göra? Tar gärna emot kritik på filmen. Eller är den bara för platt? 0 Citera
fossen Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Tyckte den var bra. Lugn i tempot, känslan var välutarbetat, och helt schyssta vinklar. Tänkte inte på det med utomhus-scenerna. Om du vill ha konstruktiv kritik så kan du väl använda svart till creds nästa gång :P, den dära jäkla wmm blå är så jobbig :D. *EDIT* Tänkte på att det stog ''a doll produktion - 4 min'' den var väl 3 min? Något jag inte uppfattat, kanske men ändå :). //Fossen 0 Citera
taszh Postad 16 april 2008 Författare Postad 16 april 2008 Tyckte den var bra. Lugn i tempot, känslan var välutarbetat, och helt schyssta vinklar. Tänkte inte på det med utomhus-scenerna. Om du vill ha konstruktiv kritik så kan du väl använda svart till creds nästa gång :P, den dära jäkla wmm blå är så jobbig :D. *EDIT* Tänkte på att det stog ''a doll produktion - 4 min'' den var väl 3 min? Något jag inte uppfattat, kanske men ändå :). //Fossen Tackar tackar. Kul att du gillade den! Den är gjord i Windows Movie Maker, så "eftertexten" blir som den blir... Det var som sagt den första filmen jag gjorde, så jag hade ingen aning om att kvalitén skulle bli så dålig i det programet... HAde varit skoj med bättre kvalité. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.