axelz Postad 8 juli 2004 Postad 8 juli 2004 Hej! Jag undrar om man måste be om tillstånd eller något för att få filma i en kyrka eller om man bara kan åka till kyrkan med kameran och skådespelarna (två) och filma in scenen? Hälsningar Johan Axelsson! PS. Såg en skojig sak här på forumet "Välkommen tillbaka, axelz Du var här senast: 1970-01-01 klockan 01:00" =) 0 Citera
palle Postad 8 juli 2004 Postad 8 juli 2004 jag har spelat in en film i en kyrka, de bör inte vara några som helst problem om du frågar pastor eller ungdomsledare, så dom vet va som pågår, sen e de en självklarhet att man städar upp efter sej om man stökat till! MVH 0 Citera
Jossa Postad 9 juli 2004 Postad 9 juli 2004 bor du nära sundbyberg kan jag låta dig filma i rissnes kyrka, jag har nycklar... 0 Citera
axelz Postad 9 juli 2004 Författare Postad 9 juli 2004 [citat=Jossa]bor du nära sundbyberg kan jag låta dig filma i rissnes kyrka, jag har nycklar...[/citat] Tyvärr, bor inte i Sverige utan på Åland. 0 Citera
axelz Postad 1 augusti 2004 Författare Postad 1 augusti 2004 [citat=Joel]Vilken Ö på åland bor du?[/citat] Jag bor i Finström på fasta åland. 0 Citera
Joel Postad 3 augusti 2004 Postad 3 augusti 2004 ok, jag själv bodde förut på liten ö som hette Jurmo 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.