axelz Posted July 8, 2004 Posted July 8, 2004 Hej! Jag undrar om man måste be om tillstånd eller något för att få filma i en kyrka eller om man bara kan åka till kyrkan med kameran och skådespelarna (två) och filma in scenen? Hälsningar Johan Axelsson! PS. Såg en skojig sak här på forumet "Välkommen tillbaka, axelz Du var här senast: 1970-01-01 klockan 01:00" =) 0 Quote
palle Posted July 8, 2004 Posted July 8, 2004 jag har spelat in en film i en kyrka, de bör inte vara några som helst problem om du frågar pastor eller ungdomsledare, så dom vet va som pågår, sen e de en självklarhet att man städar upp efter sej om man stökat till! MVH 0 Quote
Jossa Posted July 9, 2004 Posted July 9, 2004 bor du nära sundbyberg kan jag låta dig filma i rissnes kyrka, jag har nycklar... 0 Quote
axelz Posted July 9, 2004 Author Posted July 9, 2004 [citat=Jossa]bor du nära sundbyberg kan jag låta dig filma i rissnes kyrka, jag har nycklar...[/citat] Tyvärr, bor inte i Sverige utan på Åland. 0 Quote
axelz Posted August 1, 2004 Author Posted August 1, 2004 [citat=Joel]Vilken Ö på åland bor du?[/citat] Jag bor i Finström på fasta åland. 0 Quote
Joel Posted August 3, 2004 Posted August 3, 2004 ok, jag själv bodde förut på liten ö som hette Jurmo 0 Quote
Recommended Posts