God42 Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 ... Sculpa Corporation have deleted this post. ... 0 Citera
tomgrejs Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 läste bara första sidorna. ska ta mig an hela sen. men rent generellt. du behöver inte skriva "vi" så fort vi ser någonting. du får nog anta att vi är med och läser mansuet/ser filmen uppspelad när vi läser ändå. tex, Vi börjar gå ut ur köket. - kan skrivas, går ut i köket. om ni ska spela in och regissera själva, okej. men kameraanvisningar och regieringsanvivningar är annars bara ointerssant för oss som läser och inte ska göra något. tex, skådespelare och producenter. det blir väldigt mycket extra text. ""Den lutar lite halvt neråt och en liten bit ner ligger en man och tittar upp mor den mörka himlen. "" - Hur mycket är lite halvt? och stavfel? tittar MOR den mörka himmlen. och scen 10. saknar tex, int/ext. om ni vill skrapa ihop en budget så ser det seriösare ut med ett rättstavat manus. jobba på. hoppas det blir en film av det tillslut. 0 Citera
augustbering Postad 9 januari 2008 Postad 9 januari 2008 Jag har också bara läst första sidorna men tycker det känns väldigt bra. Väldigt välskriven dialog måste jag säga! Rock on! 0 Citera
God42 Postad 10 januari 2008 Författare Postad 10 januari 2008 ... Sculpa Corporation have deleted this post. ... 0 Citera
lilljo87 Postad 18 januari 2008 Postad 18 januari 2008 Har skummat igenom manuset och tycker verkligen det vore roligt med en riktig svensk sån här typ av psykologisk thriller, för det är väll den genren som är tänkt till filmen!? Har inget direkt att klaga på, måste läsa igenom hela ordentligt så jag förstår allt, blev lite luddigt efter ett tag men det var nog bara jag:) JÄTTEBRA! återkommer! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.