Najka Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 Här är ännu en trailer, eller låt oss säga teaser, på en film jag skrivit. Jag brukar göra så här när jag ska börja på ett projekt. Jag klipper ihop en liten "trailer" som peppar mig till att skriva vidare. Trailern: 0 Citera
Film smurfen Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Jodå, stämmningen kom allt fram. Fick känslan av att man såg ur någons/någots ögon som hasade omkring och sökte efter något. Du skulle haft lite mer ljus när han kom till ladan och sedan långsamt vända bort lampan så det tonas över till svart. Men det var snyggt ändå. ;) Texten i början kan du dock göra lite ljusare eller lägga en liten svart skugga omkring. Titeln i slutet var okej. Du gjorde ett bra musikval, den gjorde stämmingen mycket bättre. Jodå, bra jobbat. Ser fram emot filmen. :) 0 Citera
Najka Postad 26 december 2007 Författare Postad 26 december 2007 Jodå, stämmningen kom allt fram. Fick känslan av att man såg ur någons/någots ögon som hasade omkring och sökte efter något. Du skulle haft lite mer ljus när han kom till ladan och sedan långsamt vända bort lampan så det tonas över till svart. Men det var snyggt ändå. ;) Texten i början kan du dock göra lite ljusare eller lägga en liten svart skugga omkring. Titeln i slutet var okej. Du gjorde ett bra musikval, den gjorde stämmingen mycket bättre. Jodå, bra jobbat. Ser fram emot filmen. :) Tackar för tipsen;) Kul att du gillade den. Jag ser också fram emot att se och göra denna filmen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.