Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kör vista på jobbet och startade Movimaker på den då jag behövde justera ett videoklipp. Inte riktigt videoredigering utan lite jobbrelaterat. Men vanudå? Det finns ingen timeline. Bara nån sorts storyboard med ruta->ruta->ruta...

Tydligen skall man lägga ett klipp i varje ruta. Men jag vill inte. Jag har ett klipp som jag vill klippa bort lite börja och slut på. Förlorar jag?

Postad
Jag kör vista på jobbet och startade Movimaker på den då jag behövde justera ett videoklipp. Inte riktigt videoredigering utan lite jobbrelaterat. Men vanudå? Det finns ingen timeline. Bara nån sorts storyboard med ruta->ruta->ruta...

Tydligen skall man lägga ett klipp i varje ruta. Men jag vill inte. Jag har ett klipp som jag vill klippa bort lite börja och slut på. Förlorar jag?

Hej!

Klicka på "Visa" i menyraden. Där kan man välja mellan Tidslinje och "storyboard".

Lycka till

Mvh

Joel

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...