gorse Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 Jag kör vista på jobbet och startade Movimaker på den då jag behövde justera ett videoklipp. Inte riktigt videoredigering utan lite jobbrelaterat. Men vanudå? Det finns ingen timeline. Bara nån sorts storyboard med ruta->ruta->ruta... Tydligen skall man lägga ett klipp i varje ruta. Men jag vill inte. Jag har ett klipp som jag vill klippa bort lite börja och slut på. Förlorar jag? 0 Citera
Joel.N Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 Jag kör vista på jobbet och startade Movimaker på den då jag behövde justera ett videoklipp. Inte riktigt videoredigering utan lite jobbrelaterat. Men vanudå? Det finns ingen timeline. Bara nån sorts storyboard med ruta->ruta->ruta... Tydligen skall man lägga ett klipp i varje ruta. Men jag vill inte. Jag har ett klipp som jag vill klippa bort lite börja och slut på. Förlorar jag? Hej! Klicka på "Visa" i menyraden. Där kan man välja mellan Tidslinje och "storyboard". Lycka till Mvh Joel 0 Citera
gorse Postad 17 december 2007 Författare Postad 17 december 2007 var det så enkelt? Vad skämsigt. Tack. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.