Djin Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Har svårt att hitta tipps och hjälp på nätet så jag frågar runt lite här. hittar inte riktigt funktioner för: pausa en klipp i filmen slowmotion. nån som vet det på rak arm? 0 Citera
beta75 Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 pause = tryck på [space] slowmotion = markera clipet och välj clip-speed under 100% så går det sakta.' /KN 0 Citera
Djin Postad 16 december 2007 Författare Postad 16 december 2007 ah. tackar som tusan för det snabba svaret. :P Du vet föresten inte hur man gör om man skulle villja ha en pil som pekar på en punkt på bilden? 0 Citera
neolit Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Jag vet inte hur och om det går att göra det med hjälp av Elements 4, men ett tips är att du helt enkelt skapar en pil på photoshop eller liknande och använder den i Elements. Då får du ju spara den som photoshop- fil, så att bara pilen ska synas och inte bakgrunden. Hoppas du hänger med nu? vh/ Neo 0 Citera
DDeridex Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 En noobvariant som jag inte är säker på att den fungerar i elements. Infoga en text och gör en triangel, rotera och flytta den dit du vill ha den. Gör sedan ett streck mot triangeln. Jag använder den ofta i bildspel när jag är lat och vill ändå slippa förklara vilka som syns på bild. Glöm inte att du måste lägga texten på ett nytt spår för att den ska bli genomskinlig. 0 Citera
Djin Postad 18 december 2007 Författare Postad 18 december 2007 aha. okej. tackar så mycket för tippsen. ska prova det där sen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.