joadoa Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Jaha, raskt över till nästa problem. Har nu skaffat Premiere elements 2.0 och nu visar det sig att min kamera inte är kompatibel? Va i helvete! Min Dv kamera är ju inte den nyaste men den heter DCR- PC10E SNÄLLA, HJÄLP MIG NÅGON! 0 Citera
beta75 Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 skaffa en senare version av premiere elements. Det är uppe i version 4 Ladda hem en trial och kolla att det fungerar med din kamera först. /KN 0 Citera
Rogge Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 ...nu visar det sig att min kamera inte är kompatibel? Vad är det som inte fungerar då? 0 Citera
joadoa Postad 12 december 2007 Författare Postad 12 december 2007 Premiere säger, "det går inte att aktivera inspelning. Återställ kameran. Någon lösning? 0 Citera
Rogge Postad 12 december 2007 Postad 12 december 2007 Premiere säger, "det går inte att aktivera inspelning. Återställ kameran. Någon lösning? 1. Stäng av kameran 2. Stäng av Premiere 3. Vänta några sekunder 4. Starta kameran och sätt den i VCR-läge 5. Vänta tills datorn hittat kameran 6. Starta Premiere 7. Fånga video Hjälper inte det, starta om datorn och utför punkt 4-7. Är kameran ansluten via USB eller FireWire? 0 Citera
joadoa Postad 12 december 2007 Författare Postad 12 december 2007 1. Stäng av kameran 2. Stäng av Premiere 3. Vänta några sekunder 4. Starta kameran och sätt den i VCR-läge 5. Vänta tills datorn hittat kameran 6. Starta Premiere 7. Fånga video Hjälper inte det, starta om datorn och utför punkt 4-7. Är kameran ansluten via USB eller FireWire? Fire wire.. Kanske en dum fråga men vad är VCR-läge? Håller på att exportera en film nu så jag kan inte testa detta ännu, men återkommer om svar om det fungerar snart.. Kan du ge mig ett svar i den andra tråden som jag skrivit i? 0 Citera
joadoa Postad 12 december 2007 Författare Postad 12 december 2007 Ränder i filmen, vad beror det på? heter tråden jag skrivit i... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.