Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon som ska sälja en Canon XL1, XL1s eller XL2 i bra skick med tillbehör. Har letat och sökt på google utan att hitta något intresant. Är intreserad av att köpa någon av modellerna i prisklassen mellan 10 - 20 000. Maila till ludwig@lfmskelleftea.se om du ska sälja eller vet om någon annan som ska sälja någon av kamerorna jag söker efter...

Postad

Tyvärr har inga fler men det där är nog ett bra bris för den kameran även om jag inte skulle köpa den då den är ganska gammal och inte ger en direkt tillfredställande bild. En HV20 är bättre köp.

Postad
Tyvärr har inga fler men det där är nog ett bra bris för den kameran även om jag inte skulle köpa den då den är ganska gammal och inte ger en direkt tillfredställande bild. En HV20 är bättre köp.

Vill ha en bra dv axelkamera och vad är då alternativet?

Postad
Varför vill du ha en dv axelkamera om bilden är undermålig en liten handhållen hdv kamera?

Vilken bild?

Har funderat på en Jvc GY HD 110E, men det billigaste begagnade jag har sett låg på 40 000

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...