Liza Postad 29 november 2007 Postad 29 november 2007 Jag går i funderingar på att köpa en tape rewinder för minidv kasetter. Det är en liten extern box som man använder till att spola tillbaka sina dvband.. På så sätt så minskar man på slitaget i kameran. Men vilken rewinder ska man köpa? Jag har hört att vissa modeller är dåligt gjorda och kan förstöra / tugga sönder bandet... Någon här som vet en bra rewinder som inte pajjar banden? :) 0 Citera
DDeridex Postad 29 november 2007 Postad 29 november 2007 Om du pyntar för portot kan jag nog fixa en Sonybandare åt dig som du kan använda till detta. Anledningen till att den kostar gratis är att det inte går att tanka in film till Premiere med den. Funkar dock till Moviemaker. 0 Citera
Liza Postad 29 november 2007 Författare Postad 29 november 2007 Om du pyntar för portot kan jag nog fixa en Sonybandare åt dig som du kan använda till detta. Anledningen till att den kostar gratis är att det inte går att tanka in film till Premiere med den. Funkar dock till Moviemaker. Jag är intresserad! :) .. Hur menar du gratis? Skänker du bort den?? 0 Citera
DDeridex Postad 29 november 2007 Postad 29 november 2007 Jag är intresserad! :) .. Hur menar du gratis? Skänker du bort den?? Det är delvis jag som skänker bort den. På jobbet sa de åt mig att kasta den men jag har sparat den och vips så kanske den kommer till användning. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.