Zhyron Postad 29 november 2007 Postad 29 november 2007 Jag har för mig att jag har hittat en rakkniv/straight razor teater rekvisita innan men jag verkar inte kunna hitta nån nu. Finns det nån här som råkar veta var en sådan kan köpas? Jag tror det är billigare/enklare än att göra en 0 Citera
Tomtebo Postad 29 november 2007 Postad 29 november 2007 Menar du en sådan här? http://www.tradera.com/Rakkniv_med_rakblad_till_byta_ut_new-auktion-53091872 0 Citera
Zhyron Postad 29 november 2007 Författare Postad 29 november 2007 Ja precis. Jag har för mig att jag lyckas hitta en till teater i silver men jag verkar inte kunna hitta den mer 0 Citera
Gäst medmänsklig Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Spam, grovt språkt. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum 0 Citera
Gäst medmänsklig Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 fuck, det gjorde ont, men filmen blev överexponerad...... kanske bäst det... den va ju lite hårig... 0 Citera
Pirat Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Citerat inlägg redigerat. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum! Du är grymt rolig. idiot 0 Citera
Tomtebo Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 hittade flera sådan där på second hand butiker. det är bara kolla runt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.