JRvideo Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 Hej Jag undrar om någon har något tips på nåt filter eller (effekt) som finns i Premiere pro 2.0 standard. Skulle vilja pulsera bilden samtidigt som en bas slår. Någon som kan vet om det överhuvudtaget är möjligt utan aftereffects eller liknande? 0 Citera
Normen Postad 25 november 2007 Postad 25 november 2007 En mycket enkel variant är att skala upp bilden runt tre eller fyra procent och tillbaka lika mycket i takt med basen. I kombination med detta kan man också lägga till exempelvis en 'distortion', m a o en förvrängning av bilden i form utav en bubbla. Jag vet inte om detta är möjligt i Premiere - använder själv Final Cut, men i AAF heter det 'sperize' och är mycket användbart. Leta igenom panelerna. Lycka till. 0 Citera
JRvideo Postad 26 november 2007 Författare Postad 26 november 2007 En mycket enkel variant är att skala upp bilden runt tre eller fyra procent och tillbaka lika mycket i takt med basen. I kombination med detta kan man också lägga till exempelvis en 'distortion', m a o en förvrängning av bilden i form utav en bubbla. Jag vet inte om detta är möjligt i Premiere - använder själv Final Cut, men i AAF heter det 'sperize' och är mycket användbart. Leta igenom panelerna. Lycka till. Tack, det första du nämner om att skala upp bilden låter smart, ska kolla det nu med samma. 1000 tack för att du tog dig tid att svara, du får se resultatet här på Voodoo. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.