Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kommer mansu del 1 Väldigt kort. JAg har valt att lägga ut mansusen till Serien i en serie också i den ordning filmerna kommer. Så det här är avsnitt 1:)

Första delen handlar om Simo Häyhä, en ung mna som rekryteras som reservist under tiden som förhandlingar mellan Finland och Sovjet kör fast. LÄget ser bra ut fram Till Sovjetunionen anfaller Finland på alla fronter. Då börjar allvaret.

6 sidor( första delen)

Genre: Action, drama

Suomensisu.pdf

Postad

Själv tycker jag det var ett ruskigt bra manus. Bara det att man skulle nog vara tvungen att ha en hög budget kanske. Lite irriterande också att dem har finska namn, är i Finland, men pratar svenska :S

Om dem har svenska namn och är i Sverige och talar svenska och en bra budget skulle detta kunna vara en riktig höjdare asså :D

Postad

Därför att Finska vinterkriget är det krig jag vlii göra film om... Funderade på att göra så det skulle handla om Svenska frivillga i kriget men det fick jag dålig kritik för:( Så det blev så här

Postad

Hmm, inga avsprängda armar men det går ju alltid improvisera du vet. En petflaska fylld med rödfärg och blött toapapper ser riktigt bra ut :) Angående det andra så är alla rekvisita fixad :D TAck för kommentaren. Del 2 kommer inom kort

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...