vesslan Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 Här kommer mansu del 1 Väldigt kort. JAg har valt att lägga ut mansusen till Serien i en serie också i den ordning filmerna kommer. Så det här är avsnitt 1:) Första delen handlar om Simo Häyhä, en ung mna som rekryteras som reservist under tiden som förhandlingar mellan Finland och Sovjet kör fast. LÄget ser bra ut fram Till Sovjetunionen anfaller Finland på alla fronter. Då börjar allvaret. 6 sidor( första delen) Genre: Action, dramaSuomensisu.pdf 0 Citera
thesnowboarders Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 Själv tycker jag det var ett ruskigt bra manus. Bara det att man skulle nog vara tvungen att ha en hög budget kanske. Lite irriterande också att dem har finska namn, är i Finland, men pratar svenska :S Om dem har svenska namn och är i Sverige och talar svenska och en bra budget skulle detta kunna vara en riktig höjdare asså :D 0 Citera
vesslan Postad 24 november 2007 Författare Postad 24 november 2007 VAd är det med att dom pratar svenska? JAg kan inte finska :I Men sngående budgetten så är allt redan fixat :) Roligt att du gillade det 0 Citera
thesnowboarders Postad 24 november 2007 Postad 24 november 2007 VAd är det med att dom pratar svenska? JAg kan inte finska :I Men sngående budgetten så är allt redan fixat :) Roligt att du gillade det Men varför i Finland och finska namn xD ? 0 Citera
vesslan Postad 24 november 2007 Författare Postad 24 november 2007 Därför att Finska vinterkriget är det krig jag vlii göra film om... Funderade på att göra så det skulle handla om Svenska frivillga i kriget men det fick jag dålig kritik för:( Så det blev så här 0 Citera
klister Postad 25 november 2007 Postad 25 november 2007 Ser riktigt bra ut, men shet vilken budget ni måste ha! :O Avsprängda armar och kläder åt en hel patrull, är det sant att ni har det? :) 0 Citera
vesslan Postad 25 november 2007 Författare Postad 25 november 2007 Hmm, inga avsprängda armar men det går ju alltid improvisera du vet. En petflaska fylld med rödfärg och blött toapapper ser riktigt bra ut :) Angående det andra så är alla rekvisita fixad :D TAck för kommentaren. Del 2 kommer inom kort 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.