Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Antagligen har denna frågan ställts tidigare, men tekniken utvecklas förstås hela tiden.

Jag söker en kamera för max 3000 kr, och vill helt enkelt veta vilken som ger bäst bild just nu.

Det råder förstås delade meningar om vad som är "bäst", så bekräfta gärna någons förslag om du också tycker att den kameran är bäst. Hoppas ni förstår vad jag menar =)

Tack för hjälpen!

Postad

Jag är inte lika övertygad. Jag är grymt skeptiskt till begagnat på tradera, särskilt elektronik och datoravdelningen på tradera. Först, har man inte koll på modellerna är det svårt att avgöra vad som är nått att ha, andra är att det dräller av folk som gärna gör sig en hacka på osäkra köpare.

Tyvärr tyvärr känner jag allför många i min bekantskapskrets som köpt kinesiska mp3spelare som liknar Ipod, blöta mobiltelefoner och ostabila hembygga datorer enbart baserade på en fabriksbild för att jag skall tycka att det är en bra affär. Det är för mig ett mysterium att man kan köpa grejor osett för tusenstals kronor av okända människor helt utan garantier. Det enda det skapar är konfilkter.

Jag tycker man skall köpa en ny kamera i en butik där man kan få klämma på kameran innan man slår till. Och har man tur kanske de har en rabattkampanj så det är billigt ändå. Särkillt om det är till en 13-åring som antagligen kommer ha en del pyssel att få igång kameran ändå, utan att behöva svära över saknade smådelar och saknad manual.

Edit: Nu blandade jag ihop trådarna, med köprådstråden till en 13-åring. Men det förändrar inte min åskikt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...