Spiritual_Chaos Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 Programmet vägrar ju ta in .mov? Måste jag konvertera mina quictime-filertill .avi först ellerfinns det en plugin till Premier så man kan tanka in .mov? 0 Citera
Max_H Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 PPro på PC kan vi firewire bara tanka in som AVI. PPro på Mac kan bara tanka in som QT. Olika hårdvaror kan dock göra skillnad. Vad skulle du vinna på att ta in det som QT (om du inte ska över med filerna till en Mac förstås)? /Max 0 Citera
Spiritual_Chaos Postad 13 november 2007 Författare Postad 13 november 2007 Jag har ett gäng filer i formatet .mov på min PC som jag vill redigera i Premiere... behöver inte ta in det som QT... men nu råklar filerna vara det. Måste pångt sättkunna redigera det dock... 0 Citera
Max_H Postad 13 november 2007 Postad 13 november 2007 Jag antar att du faktiskt har Quicktime installerat på din PC - annars går det inte... /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.