Skrytsson Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Saknar väldigt mycket kortkommandona för exportera film (ctrl+R) stillbild (ctrl+shift+R) och exportera ljud (ctrl+shift+alt+R) från en tidigare version (2.0) av PPro. 0 Quote
Rogge Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Saknar väldigt mycket kortkommandona för exportera film (ctrl+R) stillbild (ctrl+shift+R) och exportera ljud (ctrl+shift+alt+R) från en tidigare version (2.0) av PPro. Du menar Ctrl+M osv förmodar jag... ;) Hursomhelst, gå till Edit > Keyboard Customization och ändra tillbaks till det du vill ha. :) 0 Quote
Skrytsson Posted October 25, 2007 Author Posted October 25, 2007 Ah.. precis :) Så enkelt? Man tackar.. :D 0 Quote
Rogge Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Ah.. precis :) Så enkelt? Man tackar.. :D Varsågod, jag är ofta inne och gräver i Keyboard Customization. Det finns mycket bra kommandon där. :) 0 Quote
Skrytsson Posted January 23, 2008 Author Posted January 23, 2008 Hmm... jag går in på Keyboard Customization, men hittar inget sätt att ändra/lägga till kortkommandon på. När jag har markerat "Frame..." med muspekaren ser jag inget sätt att ändra något..? 0 Quote
Rogge Posted January 23, 2008 Posted January 23, 2008 Hmm... jag går in på Keyboard Customization, men hittar inget sätt att ändra/lägga till kortkommandon på. När jag har markerat "Frame..." med muspekaren ser jag inget sätt att ändra något..? Det finns två columner, Command och Shortcut. Du skall inte markera något under Column, du skall markera Shortcut för att ändra något. 0 Quote
Skrytsson Posted January 23, 2008 Author Posted January 23, 2008 Aa, dumt av mig. Tack för hjälpen :) 0 Quote
Recommended Posts