John Postad 23 oktober 2007 Postad 23 oktober 2007 Hej någon som vet vart man kan köpa Witch hazel i Sverige? 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 23 oktober 2007 Postad 23 oktober 2007 Hej någon som vet vart man kan köpa Witch hazel i Sverige? Är det den som växer lite hur som hälst? hårda kvistar som är väldigt korkiga? om det är den du menar så finns den oftas i välsorterade blombutiker (typ Plantaget och likande), fast det är väldigt dyrt. 0 Citera
John Postad 23 oktober 2007 Författare Postad 23 oktober 2007 Hum, nja jag menar inte växten, borde kanske ha varit mer tydlig, jag menar dekoktet på det. Man använder det för att smälta kanter när man gör "prostetics" i Gelatin, och ska smälta samman kanten på protesen med objektet. (Typ sår, eller vad man nu vill) Det brukar finnas på http://www.mapont.se, men de har inget i lager just nu... Har för mig att hästfolket använder det en del också... Till vad har jag ingen aning om... Så Markus, spelar du trummor fortfarande ;) 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 23 oktober 2007 Postad 23 oktober 2007 Så Markus, spelar du trummor fortfarande ;) hmmmm..... hmmmm.... hmmm.... nä... inte så mycket... 0 Citera
John Postad 23 oktober 2007 Författare Postad 23 oktober 2007 Nu fick du allt lite att tänka på, ja ja, ska inte spama om sånt i min egen tråd;) Men visst är det Markus Nord, media gymnasiet Lugnet Falun? Mp3a?? 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 23 oktober 2007 Postad 23 oktober 2007 Nu fick du allt lite att tänka på, ja ja, ska inte spama om sånt i min egen tråd;) Men visst är det Markus Nord, media gymnasiet Lugnet Falun? Mp3a?? Jag skickade ett PM... men det stämmer (förutom Mp3b), men helt rätt, jag jag mins dig med nu... vi får fortsätta på PM i stället. 0 Citera
Proximo Postad 30 oktober 2007 Postad 30 oktober 2007 Jag har en liten flaska med Witch hazel inköpt från Mapont för länge sedan. (Ej använd) Har inte använt den då jag inte använder gelatin längre. Maila eller skicka ett PM om du är intresserad, Du får den för samma pris som hos Mapont såklart. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.