Max_H Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Är inte kompatibelt. It's a no go. /Max 0 Quote
Luin Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Jodå ... Det går .. Dok har jag fortfarande problem med Composer som visar svart när jag spelar upp video, men man kan se när man drar musen genom Editeringen. Du högerklickar på CD/DVD spelaren som har Installations cd i och väljer egenskaper, i kompatilitet så väljer man Win XP SP2 .. Starta installationen, Voila.. Min forumdel ang. mitt problem av AVID ==>> http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=16947 0 Quote
Arclight Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 Hehe konstigt. Installerade det nyss, funkade utan problem. :S Se bara till att inte ha Aero igång. 0 Quote
Rogge Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 Problemet är inte i första hand installationen utan hur Avid fungerar när det är installerat på Vista. Att det fungerar är prio ett för mig iaf. :) 0 Quote
Munthe Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 Är inte Avids drivrutiner 100% kompatibla med Vista tycker jag att man ska låta bli. Avid är för komplext med sin helt egna mediaarkitektur för att experimentera. Bättre att vänta på uppdatering. 0 Quote
Recommended Posts