megawatti Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Tjenare, man har ju införskaffat en Daihatsu. (Jag vet att de rycker i byxorna på er nu) Som första bil nu när man ska övningssköra och de. Håller på att svetsa en vinge till den nu på min lediga tid :) Men har en fråga ifall de finns relativt billiga dekaler som man kan klistra på, att köpa någon stans? Önodigfakta: Bilen är 15 år gammal och har gått 3000 mil. Det är mindre en våran 1 år gammla firmabil :P 0 Quote
megawatti Posted October 9, 2007 Author Posted October 9, 2007 Du menar Datsun va? nej menar Daihatsu faktist :P Men fy fan va grymm sidan var :) Ska lätt ha batman på min haha. 0 Quote
policy Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 nej menar Daihatsu faktist :P Men fy fan va grymm sidan var :) Ska lätt ha batman på min haha. Haha jo hittade en del grejer där själv:D Har senast varit på den sidan när man hade epa:D 0 Quote
Simon W Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 Du menar Datsun va? Datsun är väl sedan länge omdöpt till Toyota? ... Eller var det Nissan? 0 Quote
jmalmsten Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 nope, It's called Famitsu... and that's final...! Finns det någon sida man kan få en dekal där det står: "Give a guy a gun and he thinks he's superman, Give him two and he's god!" ... Eller? 0 Quote
policy Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 nope, It's called Famitsu... and that's final...! Finns det någon sida man kan få en dekal där det står: "Give a guy a gun and he thinks he's superman, Give him two and he's god!" ... Eller? Skriv texten i typ photoshop bränn den på skiva och ta med den till närmsta tryckeri:D eller så... dekaltrim.nu>egna texter>datorskurna texter 0 Quote
carbe Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 nope, It's called Famitsu... and that's final...! Finns det någon sida man kan få en dekal där det står: "Give a guy a gun and he thinks he's superman, Give him two and he's god!" ... Eller? Snygg hemsida. :) Skulle varit ännu bättre om man såg vad det stod. ;) 0 Quote
megawatti Posted October 18, 2007 Author Posted October 18, 2007 Datsun är väl sedan länge omdöpt till Toyota? ... Eller var det Nissan? nissan, är nästan helt säker på de, men så är inte fallet jag har en D-allalal-kanintestavatilldet Bil iaf. Edit: Daihatsu 0 Quote
Recommended Posts