Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jo. jag kan också söka på ett tusental andra testsiter, men jag valde att ställa en fråga här istället. dumt av mig.

Oj, här ställer du en fråga och efter två svar är du missnöjd. Det kan vara så att de nya kameror du söker efter bara finns recenserade bland facktidningar och på deras nätupplagor. Pricerunner är en prissökningsfunktion som i länken i mitt förra inlägg rangordnar de kameror du letar efter.

Efter att du har begränsat dig till inspelningsformat och lagringsmedia inom din budget. Kan kanske en del dela med sig till dig av erfarenheter från respektive kamera.

Dessutom, om du har begränsat dina modeller kanske det redan finns en tråd att söka upp på forumet som behandlar den videokameran. Som du säkert förstår är detta ingen säljsite för något märke eller modell, och att argumentera för att du skall spendera en eller annan krona mer saknar relevans.

Vid valet av videokamera är det så många faktorer som spelar in att endast du kan avgöra var du lägger dina pengar. Trevligt att råkas.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...