megawatti Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Tjenare, ska köpa en beganad sådan imorgon kväll, men har lite frågor. Finns de några bra och billiga skydd man sätter på den? Reng/snö. Tänkte ha den till Hjälmkamera + sportfilmning. Vill ha något hyfsat rejält så man inte behöver vara allt för rädd för att tappa den i snön eller liknande! De jag har hittat kostar mer en vad jag köpte kameran för :/ Kanske man kan tillvärka något? I sånna fall hur? 0 Quote
ChrisSFP Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Haha nä jag tog 8000:- med tillbehör, Hade huuuuur många som helst som ringde, men finns den för 2500:- så tveka inte! (om den fungerar) 0 Quote
Persson Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 hehe aja :p Ne den verkar inte finnas kvar för killen svarar inte, men den verkade rätt fräsch. 0 Quote
megawatti Posted October 12, 2007 Author Posted October 12, 2007 Slubben blåste mig på en fredag., fyfan va förbannad jag vart. Jag bara jag kommer nu, om 30 min går de, (Nää jag jobbar) sen fick jag ett sms, fick förhinder. Syns imorrn? Jag bara a visst men ska igenkligen bort, men kan vi värkligen inte träffas i kväll, du får 3000 i stället? Han bara nej men i morrn blir bra. Jag bara okey. Smsade precis innan jag skulle åka, nån timme innan. Han bara "Nej jag sålde den igår till en polare" FYFAN, kan man inte dra iväg ett sms då? Jävla stil alltså. 0 Quote
Persson Posted October 13, 2007 Posted October 13, 2007 Så jävla surt det känns dedär, vart utsatt för samma sak här i vintras troja de var. Då jag hade träffat killen å kommit överens om en affär å allt, skulle bara fixa fram pengarna. Sen får jag ett mail där han skriver att han säljer den till sin bror istället.. 0 Quote
ChrisSFP Posted October 22, 2007 Posted October 22, 2007 Mest troligt folk som inte vill träffas i person, de vill "skicka" den iställe då kan de blåsa dig på pengar.. Klassiskt blocket. Handla aldrig elektronik av folk som inte vill träffas. 0 Quote
beta75 Posted October 22, 2007 Posted October 22, 2007 Folk e fan socialt inkompetenta! Har slutat handla på blocket så vida jag inte kan hämta grejorna själv. /KN 0 Quote
Recommended Posts