max lauritzen Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Är det nån som ska på filmlägret vid Falkenberg 1-7 augusti i sommar?? Jag ska dit, å e lite nyfken på vilka de andra 24 st är :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeCaf Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Filmläger? Vad handlar det här om? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProZ Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 filmläger? låter skumt... Säkert att det inte är nån nynazistisk grupp som sprider glädje? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max lauritzen Posted July 4, 2004 Author Share Posted July 4, 2004 tyckte också det lät skumt när jag hörde talas om det första gången. Men jag tror det blir kul (dvs, om du nu inte har rätt...) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max lauritzen Posted August 19, 2004 Author Share Posted August 19, 2004 filmlägret var kul. årets tema var stunts och spec. effects (greenscreen, mm). Massa trevliga föreläsningar och filmvisningar, etc. Framförallt massa trevliga människor. tror jag ska dit nästa år också... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 jag skulle också vilja vara där 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts