dEFLIQAz Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 Hej, kanske lite dum fråga, men jag hittar inte vart man byter färg på text i AE7. Hur gör man? Tack på förhand! 0 Citera
carbe Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 Det finns något som börjar på T och som slutar på utorials. Om du lyckas lista ut vad jag menar så finns det med när du köpte programmet. ;) 0 Citera
megawatti Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 Det finns något som börjar på T och som slutar på utorials. Om du lyckas lista ut vad jag menar så finns det med när du köpte programmet. ;) Kallas även F1. Adobe Help Viewer 0 Citera
Arclight Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 Gå in på Window, välj Character. Där får du upp allt du behöver. 0 Citera
johangustav Postad 19 oktober 2007 Postad 19 oktober 2007 du ser det i textpalletten de e som en vit ruta, klicka där och där kommer det upp väldigt många färger...Om du inte ser textpalletten så ändra ditt workspace till Text och den kommer att komma fram 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.