cladam Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Har sett att det blinkar till röda frames lite då och då i filmer som jag sett under sista tiden, det enda gemensamma jag kommer på är att de som gjort filmerna använt sig av senaste versionen av premiere. Kan detta stämma att det kan bli så av premiere, är bara lite nyfiken då jag själv kör mac. Kan det bero på att de använder nertankade programm istället för lagligt reggade? Nån som vet? 0 Citera
Max_H Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Om det är HDV är det en bugg. Fixas i 3.1 som släpps snart. Tre workarounds: 0. Tanka inte över klippskarvar. 1. Ta bort pluggen "FastMpegDecoder" ur plugin mappen. 2. Tanka som M2T-filer i OnLocation istället. /Max 0 Citera
filmnisse Postad 24 september 2007 Postad 24 september 2007 Hmm, det råkade jag utför med 2.0 också. 0 Citera
Max_H Postad 25 september 2007 Postad 25 september 2007 Samma bugg... :( Ska, enligt teamet i USA, vara fixat nu (krävde lite jobb från annat håll som Adobe själva inte kunde påverka). /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.