Mr Orange Postad 21 september 2007 Postad 21 september 2007 Hejsan! jag undrar om någon av er till hundra procent vet ver man kan köpa gipsrullar för en billig slant? 0 Citera
yooonis Postad 21 september 2007 Postad 21 september 2007 Hejsan! jag undrar om någon av er till hundra procent vet ver man kan köpa gipsrullar för en billig slant? Vad ska du ha dom till? PS. vet inte var, pröva panduro hobby 0 Citera
Mr Orange Postad 21 september 2007 Författare Postad 21 september 2007 jag ska bygga ett huvud som mosa med en skitstor slägga. den ska va fyld med blod och slams. :) det ör till min kommande storfilm som du snart kommer se i din lokala biograf 0 Citera
16kolon9 Postad 21 september 2007 Postad 21 september 2007 apoteket brukar sälja gips på gasbinda som kan blötas och sedan läggar på. OBS!! klipp till längderna innan du blötlägger det. Gips finnsäven på på och säck på byggvaruhus. Gips brukar finnas i målarbutiker och konstnärsbutiker. Men borde du inte ha silikongummer för att göra en avgjutning med och sedan latex? 0 Citera
Mr Orange Postad 21 september 2007 Författare Postad 21 september 2007 okey, tackar! njae, jag vill inte göra det så komplicerat, plus att huvudet kommer att ses en mycket kort sekund innan det krossas... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.