Booster Postad 14 juni 2004 Postad 14 juni 2004 Hej! Jag har löst problemet med att jag inte kunde läsa mina brända dvd. Philips dvd spelare är tydligen ganska värdelösa på att läsa brända dvd skivor. Testade en Panasonic och då funkade det. Min fråga gäller dvd+r skivor. Vilka är bäst att köpa? Jag har köpt Traxdata på Clahs Ohlson men är inte imponerad. Vilka är bästa köpet enligt er? 0 Citera
flame Postad 9 september 2004 Postad 9 september 2004 http://www.wesellcd.com har du +/- btrännare skulle jag rekommendera att bränna dvd-r. jag tycker premium dvd-r 4x 100-pack är nice... 550 kr. 0 Citera
offe Postad 13 oktober 2004 Postad 13 oktober 2004 jag måste säga att jag föredrar fujis skivor.. känns på nåt sätt säkrare att sastsa på kvalitet. dock har jag testat 3t dom var hur bra som helst.. dock köpte jag 10 skivor men hela den leveransen hade varit kass.. så jag rekomenderar fuji varmt 0 Citera
pcmabe Postad 14 november 2004 Postad 14 november 2004 Rekommenderar också Fuji DVD-R . Säkra och bra skivor 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.