Booster Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 Hej! Jag har löst problemet med att jag inte kunde läsa mina brända dvd. Philips dvd spelare är tydligen ganska värdelösa på att läsa brända dvd skivor. Testade en Panasonic och då funkade det. Min fråga gäller dvd+r skivor. Vilka är bäst att köpa? Jag har köpt Traxdata på Clahs Ohlson men är inte imponerad. Vilka är bästa köpet enligt er? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jockzon Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Memorex 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flame Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 http://www.wesellcd.com har du +/- btrännare skulle jag rekommendera att bränna dvd-r. jag tycker premium dvd-r 4x 100-pack är nice... 550 kr. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
offe Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 jag måste säga att jag föredrar fujis skivor.. känns på nåt sätt säkrare att sastsa på kvalitet. dock har jag testat 3t dom var hur bra som helst.. dock köpte jag 10 skivor men hela den leveransen hade varit kass.. så jag rekomenderar fuji varmt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcmabe Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Rekommenderar också Fuji DVD-R . Säkra och bra skivor 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts