Gå till innehåll

encore krach


joppa

Recommended Posts

funderar allvarligt på att bli galen.

 

så fort jag sätter en introfilm på encore så krachar det! varför i he*vete då? tar jag bort det sungerar det. är det bara min version som är totalt fu*kt up eller er det ajg som gör något fel?!? Snabbt svar tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

Ville starta en tråd om Encore men här finns ju en. Har haft väldigt mycket problem med detta program. Ni som jobbat mycket med dvd-produktion, hur tycker ni Encore står sig jämfört med DVD Architect och andra menyprogram? Vilket är bäst av menyprogrammen?

Har inte provat Encore CS3 men jag vet inte om de har jobbat ígenom alla buggar som fanns i 1.5:an än.

Länk till kommentar
Share on other sites

ja det skulle jag ju kunna göra. fast jag tror inte att det är encore som är boven, problemet ligger nog tidigare i produktionen, i premiere... vi får se om jag löser det, då skriver jag det här satt inte fler råkarr ut för samma problem.

Länk till kommentar
Share on other sites

Felet låg i after effects. renderade jag om filerna i premiere så fungerade det, till min förtvivlan upptäckte jag istället att man bara kan ha 8 knappar per sida i encore! detta innebär att jag måste göra om hela min meny! eller finns det någon annan utväg?

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...