najje Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Hej jag har gjort lite enkla strokes som åker omkring på skärmen mot en transparent yta. Jag vill exportera det jag gjort från after effects till premiere så att jag kan lägga över mina "strokes" på en film. Hur gör jag? Jag jobbar inte med filmen i ae för att den är så lång och vill bara lägga över det här "strokelagret" på filmen 0 Citera
beta75 Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Är ingen van användare men kan du inte exportera bara ett klipp från premiere som du lägger effekten på och sen klipper in, istället för hela filmen? /KN 0 Citera
najje Postad 5 september 2007 Författare Postad 5 september 2007 vet inte om ja fattar vad du menar.. jag har ett "streck" i rörelse på en transparent yta i after effects... detta streck vill jag överföra till premiere 0 Citera
Max_H Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Om du har Production Studio / Premium: Dynamic Link:a över det hela till PPro (funkar inte om du bara har PPro och AE som lösa licenser). Annars exportera ut det som exempelvis Quicktime Animation eller AVI Uncompressed med alphakanal. /Max 0 Citera
najje Postad 5 september 2007 Författare Postad 5 september 2007 hur exporterar jag ut det som avi uncompressed alpha channel.. ja vet hur man exporterar avi ..men hur gör man som du sa? 0 Citera
Arclight Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 hur exporterar jag ut det som avi uncompressed alpha channel.. ja vet hur man exporterar avi ..men hur gör man som du sa? I inställningarna i Output module tror jag ska det finnas att du sparar det med en alfa kanal, dvs det kommer stå "millions of colours+", inte "millions of colours". Kolla så det även står RGB + Alpha. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.