hjälp Postad 8 augusti 2007 Postad 8 augusti 2007 Hej, jag har hittat några filmer hemma som vi har spelat in med våran gamla videokamera. Men nu är de så att våran videokamera är runt 15 år gammal och är trasig och vi här hemma vill väldigt gärna se på filmerna. Vi undrar om man på något sätt kan få över kasettfilmerna på en dvd-skiva eller liknande så vi kan kolla på dem. Någon som vet hur man gör? MVH / Amanda 0 Citera
Java ex Machina Postad 8 augusti 2007 Postad 8 augusti 2007 Det lättaste svaret är att det finns väldigt många småbutiker som gör såna jobb, just föra över folks gamla videokamera- eller filmrullar till dvd. Det brukar inte vara så dyrt heller. Har du provat eniro? 0 Citera
Joel.N Postad 8 augusti 2007 Postad 8 augusti 2007 Hej, jag har hittat några filmer hemma som vi har spelat in med våran gamla videokamera. Men nu är de så att våran videokamera är runt 15 år gammal och är trasig och vi här hemma vill väldigt gärna se på filmerna. Vi undrar om man på något sätt kan få över kasettfilmerna på en dvd-skiva eller liknande så vi kan kolla på dem. Någon som vet hur man gör? MVH / Amanda Jag kan hjälpa dig! kontakta mig på min e-post mvh Joel.N 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.