ungfilm Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 Hejsan alla 'kids' här på forumet!¨ I år finns det tre svenska filmer med i KFKF. En av de är mina men de resterande 2, jag undrar om ngon av de filmskaparna finns här på forumet? Vore kul att få kontakt med de andra filmskaparna. Jag skall ju dit, vann ju biljetten i lotteriet så jag kan hålla er uppdaterade. För er som inte har en blekaste aning om vad kids for kids är så kan jag säga att det är en internationell filmfestival för alla "kids" i världen. 6 - 16 år gamla. I år tar den plats i Athen, Grekland, 18 - 21 Juni. Det är tre svenska filmer med i år. http://www.kidsforkidsfestival.org/KFKFselection04.pdf 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Får gratulera då ungfilm :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted June 8, 2004 Author Share Posted June 8, 2004 Det tackar jag och bugar för. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts