Majk Postad 6 augusti 2007 Postad 6 augusti 2007 Ja.. som titeln säger. Jag gillar verkligen ljussättningen, det korta skärpdjupet osv i den reklamen. Nån som har nån koll på vad för utrustning dom använt? Hur dom ljussatt osv. Vore tacksam för all info runt denna reklam. Även info om efterarbete vore kul. http://qstream-down.qbrick.com/01554/cancerfonden_humlan_35s.mov 0 Citera
KF.ent Postad 8 augusti 2007 Postad 8 augusti 2007 kolla på deras hemsida om det står vilket gäng det är som har gjort den så skickar du till dom sen o frågar, är också lite intresserad så skriv sen vad du fick reda på 0 Citera
megawatti Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Känns som de använt en 35mm adapter iaf. Har sätt den ett antalgånger på tv, riktigt snygg reklam faktist. 0 Citera
Blue Chip Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Äh, nu vet jag inte, men alla reklamfilmer jag medverkat i (en hel del i form av uppdragsgivare faktiskt) har det hyrts in etablerad fotograf och 35mm. Annars kan det vara digibeta, som jag aldrig använt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.